marți, 14 februarie 2012

Valentinul

Ceva cu "Sf. Valentin" apare în romanul "Departe de lumea dezlănţuită", probabil şi în alte romane englezeşti cunoscute cititorului român.

Totuşi, Valentinul românesc este importat din America sau Statele Unite, care sunt un stat mare, frumos şi prosper. Prosperitatea Statelor Unite este datorată, în opinia mea, faptului că fermierii deţin arme de foc.

Cu ocazia Valentinului le doresc, tuturor celor care îl sărbătoresc, numai bine şi să devină King and Queen of America !


6 comentarii:

  1. De Sfantul Valentin soacra mea i-a oferit neveste-mii o floare si i-a zis ca e din partea mea. Nu stiu cum sa interpretez acest gest, dar nici nu-mi bat capul s-o fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tare e blogspot asta, poti sa stergi propriile comentarii de pe blogul altcuiva. E corect ?

      Ștergere
  3. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-i dai like si sa-i postezi pe perete un buchet de ghiocei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii voi da un buchet de ghiocei adevarati si o voi ruga sa imi stearga contul. Sau nu se poate sterge?

      Ștergere