vineri, 18 mai 2012

Curăţenie

De multă vreme am un fel de fobie de aspirator. Când aud aspiratorul, viaţa mi se pare complet lipsită de speranţă. Foarte puţine zgomote mă deprimă mai mult.

Însă, pentru că nimeni nu ţine cont de aceste lucruri, plimbatul aspiratorului pe covor e una din responsabilităţile mele domestice; munca asta m-ar fi ucis încet şi metodic, aş fi înţepenit de depresie cu aspiratorul în mână, dacă n-ar fi existat Freddie Mercury şi clipul de la "I want to break free". Este celebră scena în care numitul, într-o ţinută lejeră, dă cu aspiratorul printr-un interior britanic.
De fiecare dată când dau drumul motorului acelei dihănii de o anosteală malefică, "I want to break free" răsună tare fie în casă, fie în mintea mea.

Când trec la alte capitole ale salubrizării domestice, schimb piesa cu "Forever not yours" a lui A-ha; pe finalul clipului apare Magne Furuholmen spălând o budă pe arca lui Noe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu