sâmbătă, 15 februarie 2014

Romanță

Lună trândavă,
hai, luminează
cu raza ta inimi grele;
deschide drum
limpede-acum
pașilor dragei mele,

căci pe cărare ea mă va-ntâlni,
când cerul nopții e curat;
dar poate-n van atât am așteptat,
atât de-adânc în suflet chipul ei.
Tu, Lună lină, vino, dacă vrei
să vii...

Lună-alintată,
hai, te arată
mai repede pe boltă lunecând.
Lună-alintată, răsari îndată;
de vrei, eu fericit voi fi curând.

Când draga mea te vede sus lucind
făgăduințe-n inimă se-aprind;
dar spune-mi, oare zaci acum dormind,


Lună alintată...


***
 
 
E lună plină în noaptea asta.
 
Mi-am adus aminte o melodie din filmele cu Stan și Bran; se numește ”Lazy Moon” și e cântată chiar de Bran (aka Oliver), care e și negru pe deasupra.
A mers drept la suflet acest cântec, poate unul din cele mai frumoase pe care le-am auzit.

Mai sus am încercat, cam în grabă, să îi redau versurile în română. Mi-am dat seama că, oricum ar fi tradus originalul, în română ar ieși un fel de romanță.


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu