miercuri, 27 noiembrie 2013

Cântecele iernii

În ultima vreme mi-am dat seama că nu mai am nevoie de ninsoare; îmi doresc o iarnă ceva mai mediteraneană, cu copaci dezgoliți, iarbă uscată pe dealuri, nopți lungi, ploi și cam atât. Din fericire, în zona în care locuiesc, fenomenele meteo extreme - precum zăpada - se întâmplă mai rar ca în restul țării. Dar se întâmplă.

Azi dimineață mi-am dat seama că e ceva schimbat în aer: m-am trezit târziu, abia pe la 9, o dată cu Bujorel, băiatul meu. Pe la 9.30 ne-am ridicat din paturile noastre, am mai trebăluit una-alta (fiecare cu ce-l doare), iar apoi -ca un făcut- mi-a venit ideea să pun un CD cu Mr. Hrușcă.
Aproape spontan a început să ningă. Și a nins, cât să-mi dau seama că nu mă aflu în Algarve, nici în Calabria, ci în țara lui Leru-i Ler.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu