miercuri, 2 ianuarie 2013

Acasă

Ce înseamnă ”a fi acasă” ? Cei mai mulți oameni înțeleg prin ”acasă” casa pe care și-au construit-o ori - dacă nu sunt prea pretențioși - cea pe care și-au găsit-o și care le corespunde prin afinitate.
Un loc sigur, în care se simt ei înșiși.

Pentru mine, ”acasă” înseamnă locul în care m-am născut și am făcut primii pași pe care mi-i aduc aminte. Locul în care am fost cel mai vulnerabil și cel mai ocrotit.
Locul primelor spaime și al luptelor care nu se vor încheia niciodată. Are în el neasemuite cuiburi de liniște; însă, în întregul lui, nu e confortabil, nici comod, nici sigur. Acasă nu mă simt eu însumi, ci simt mai degrabă neliniștea de a fi. E un loc viu; prin comparație cu această ”acasă”, casa pe care ți-o construiești ori ți-o alegi seamănă aproape cu un mormânt.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu