joi, 3 iulie 2014

Așa ar trebui să fie terenul de fotbal


Mai sus am realizat o schiță aproximativă a felului în care ar trebui să arate un teren de fotbal.
În acest mod nu poți vedea ce se întâmplă în cealaltă jumătate de teren decât dacă ajungi în vârful dealului. Mi se pare corect.
Spre deosebire de asediul unei cetăți, la care cei care se apără sunt în deal, iar atacatorii în vale, aici e invers. Acest teren avantajează atacul.

Pe sub terenul de fotbal ar trebui să fie o cale ferată, cu trenuri. Pentru că fotbalul, în orice direcție de atac s-ar juca, e perpendicular pe drumurile vieții și curgerea timpului, e o evadare în altă dimensiune.
Când trecem printr-un tunel al vieții, întunecat și fără perspective, ne putem imagina că undeva, deasupra, se joacă fotbal.

2 comentarii:

  1. Să faci zid, da? Că o să zic acum și eu că-mi place ideea. La o adică e o chestie care te poate consola. Da' pot să pun pariu că fotbaliștilor adevărați ba, că ăia or să ia de bună propunerea! Parcă-i și văd cum asmuțesc suporterii pe noi... Pfiuuu, piei imaginație! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost și eu suporter. Nu mai sunt. Ca să nu susțin un sistem infect, care parazitează sentimentele sincere ale oamenilor.

    Cum poți profita de sentimente? Să îl luăm de ex. pe Romeo. Ce face când o vede pe Julieta? Să zicem că aleargă spre ea. Dar, dacă ar alerga pe o bandă rulantă, ar putea produce curent electric. Cam așa e cu suporterii.

    RăspundețiȘtergere