duminică, 8 aprilie 2012

Farmacii

Nu prea ştiu care e faza cu cardurile de fidelitate. De exemplu, eu am strâns de-a lungul timpului carduri de fidelitate de la vreo 4-5 reţele de farmacii. Nu ştiu dacă nu cumva chestia asta e pedepsită prin lege, ca bigamia. Eu am deja un harem de farmacii (şi nu numai farmacii).
Îmi plac cardurile, sunt lucioase şi colorate; când mi se propune să îmi fac un card din ăsta, dacă e gratis, nu refuz niciodată. Când o să am timp, o să rup cu grijă un card şi o să mă prezint la farmacie să spun că mi s-a rupt din greşeală şi aş dori unul nou. Ar fi super să mi-l lase şi pe cel vechi.

 O altă chestie ciudată la farmacii e că nu am remarcat până acum decât un singur farmacist bărbat, care însă e responsabil mai mult cu chestiile naturiste. În evul mediu toţi farmaciştii erau bărbaţi, probabil că acum femeile se răzbună. Până şi la Muzeul Farmaciei din Sibiu ghizii erau femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu