marți, 9 decembrie 2014

Dor de televizor

Am ajuns la concluzia că mi-e dor de televizor. Era ceva care făcea parte din viața mea, din ritualul zilnic; și nu mai e așa de multă vreme.

Mi-ar plăcea un post tv ”generalist”, ca TVR-ul de pe vremuri, din anii 90, la început. Ceva care să mă facă să nu schimb canalul. Mi-e dor de Albumul duminical. Aș vrea să mai văd o scenetă, cascadorii râsului, să mă uit la știri și apoi la un film, toate pe același post. Nu mai vreau să schimb canale, nu am timp, nici forță psihică pentru asta; dacă nu îmi place ce văd, îl închid și gata.
S-ar putea spune că acum oferta e mai variată și am de unde alege. Nu e deloc așa.
În plus, e ca și când m-aș întoarce obosit de la serviciu și ar trebui să îmi gătesc singur ciorba; poate nu am chef de asta, poate aș vrea să găsesc o ciorbă gata făcută, un amestec plăcut de ingrediente. Nici măcar nu poți să îți faci o ”ciorbă” cumsecade din grila tv, pentru că de obicei dai doar de una-două emisiuni de calitate, de care probabil nu ai chef în acel moment. Pentru o ciorbă cât de cât bună ai nevoie de internet. Locul în care oamenii se conectează la singurătate.

7 comentarii:

  1. Mie mi-e dor sa vad un meci la bulgari. Tie cred ca iti este si mai dor de televiziunea sarba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prindeam și bulgarii. Cred că se puteau prinde din toată jumătatea sudică a țării, până dincolo de râul Mureș.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu mai pot spune Mi-e dor de televizor! E-așa un borș de superficialitate poleită cu sclipici de proastă calitate acolo, încât stomacul meu - cam pretențios de la o vreme - s-a obișnuit cu ideea înfometării.

    Spun Bună să-ți fie ziua, Archie! din îndepărtata-mi Insulă a Singurătății. Șterg un picuț praful așezat peste ea și-apoi mă-ntorc în Lumea reală... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e dor de televizorul care era. Poate că și atunci era de calitate proastă, dar nu îmi dădea alergii spontane. Prea mult zgomot. Cine îl suportă e probabil modificat genetic.

    Ți-am citit mesajul abia acum, e cam noapte. Probabil că din cauza lui am avut o zi destul de bună, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. Oare tu ești persoana care a votat că am între 40 și 50 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ufff...Abia acum am dat și eu nas în nas cu întrebarea P.S.
    Ciudat e că nu-mi amintesc neam de-am votat au ba - am o alergie bizară când vine vorba de sondaje de opinie. Din facultate mi se trage. Însă pot spune cu mâna pe inimă că fix între 40 și 50 de ani te-aș fi încadrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că pentru vârsta de 40-50 de ani a votat chiar o persoană cu această vârstă. La fel pentru 30-40 de ani.
      Restul cred că au votat în glumă.

      Ștergere