marți, 26 martie 2013

Carnetul

După mai bine de un an am umplut un carnet cu însemnări zilnice, incluzând lucruri de făcut a doua zi (puține), numere de telefon și liste de cumpărături (care la mine încap într-un rând). Cu ocazia asta am descoperit că am scris în el doar cu albastru și au rămas destule spații libere. Decât să îmi iau alt carnet, mai bine scriu tot în el, în spațiile libere, cu altă culoare. Ar merge negru sau verde, roșul mi se pare prea strident.
Spațiile libere sunt mai mari decât cele scrise, deci ar trebui să mai pot scrie în acest carnet pentru cel puțin un an. Poate că apoi va mai rămâne spațiu pentru încă un an și altă culoare.

Aș putea întoarce carnetul invers, pentru ca ultimul rând scris cu albastru să stea lângă primul rând scris cu cealaltă culoare. Așa nici n-ar fi nevoie de altă culoare în următorul an, rândurile vechi ar apărea răsturnate.
Sincopat sau nu, zilele se pot scurge în aceeași cutie; e uimitor cât de mult vid poate să conțină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu