duminică, 27 noiembrie 2011

Lumini de Crăciun

Pe când vegetam cu spor prin biblioteci, am remarcat că oamenii din sălile de lectură sunt fie tineri, fie bătrâni. Nu am văzut niciodată persoane adulte aflate în jurul vârstei de 40 de ani în vreo bibliotecă publică, la citit.

Oamenii de 40 de ani (plus sau minus câţiva) au însă o ocupaţie specifică: ei admiră luminile de Crăciun aprinse prin oraşe. Incredibil, dar adevărat. La evenimentul aprinderii luminilor, sunt cei care urmăresc scena cu cea mai mare emoţie; copiii ar trebui să ia lecţii de la ei.
Majoritatea personajelor din filmele cu Crăciunuri au tot circa 40 de ani. E lumea lor. Let it snow!

2 comentarii:

  1. eu n-am putut estima niciodata varsta cuiva, distantele, sau daca o mancare este sau nu sarata.

    frumos ce zici, dar totalmente explicabil.

    iaodi, abia astept luminile de Craciun si la noi!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Încă nu s-au stins luminile:)

    Am observat că, pe lângă eforturile municipalităţii, mulţi cetăţeni au ţinut să-şi aprindă lumini proprii pe balcon, unii chiar în stil megalomanic, cu brazi, Moşi, reni, ţurţuri etc. din luminiţe pâlpâitoare.
    Am şi eu planuri mari în acest sens pentru Crăciunul viitor.

    RăspundețiȘtergere